Jdi na obsah Jdi na menu
 


První projekt

       Pokuste se vytvořit jednoduchý projekt, podle tohoto návodu. 

     Můžete si udělat totožný projekt a nebo si vymyslet projekt vlastní. V tomto projektu bude úkolem, aby kocour přišel k lodi, nastoupil do ni (zmizel), loď vzlétla a po chvíli se ztratila na obzoru (zmizela). V závěru stránky je výsledné video.

 

1. Otevřete si aplikaci ScratchJunior a vytvořte nový projekt.

screenshot_2018-11-05-01-01-49.png

 

screenshot_2018-11-04-23-34-30.png

2. Zvolte si pozadí a potvrďte výběr fajfkou vpravo nahoře.

screenshot_2018-11-04-23-36-17.png

 

screenshot_2018-11-04-23-42-24.png

3. Jako objekt si ponechejte kocoura a přidejte si nový objekt - raketa. Nyní můžeme začít programovat.

screenshot_2018-11-04-23-42-34.png

 

screenshot_2018-11-04-23-42-45.png

4. Začneme první - žlutou paletou, kde si prstem přidržíme první ikonu se zelenou vlaječkou a přetáhneme ji do skriptovací části.

screenshot_2018-11-04-23-45-54.png

5. Dále si navolte ostatní kroky pro kocoura podle tohoto obrázku.
     Počet kroků: 9, Text: Tak ja letim.

screenshot_2018-11-04-23-53-50.png

 

6. Zde si navolte příkazy pro raketu.
    Čas zdržení: 50, Počet kroků: 7

screenshot_2018-11-04-23-54-00.png

7. Spusťte aplikaci pomocí zelené vlajky v horní části.

8. Výsledný projekt